Nedräkningen har börjat

Japp nu har den börjat & de känns så jävla bra, vet att jag kommer fixar de här.
Känns dock jävligt sorgligt att jag förlorade min bästa vän,mitt allt på köpet.
 
Men de är inget jag kan förändra utan måste tänk på mig själv nu & mitt barn.
De är ruskigt skrämmande att se en person vara så twofaced. Snacka om två personligheter & jag har svalt hela betet & trott på allt.
SANSLÖST!!
 
Satt & pratade med en vän om de här igår & han fick mig & inse att de är inte jag som gjort nå fel för för ca 3,5år sen så fick jag reda på en massa saker oxå & då ställde min vän frågan, Men varför säger han inte dw där till dig? Då är han osäker A & vet inte vad han vill & inte redo att göra en förändring.
Åh de där funderade jag på en stund & insåg att så är de ju. 
Så vad hade hänt om jag inte bett han flytta? Han hade bott kvar här & sagt att allt va så bra för att de är bekvämt & inte ens försökt förändra mellan oss.
Sen att han sitter & är en annan människa med kompisarna är lite roligt för då vet man inte vem man är & jag insåg att jag tänker vara stolt över mig själv o den jag är o stå på mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0