Tack ♡

Tack min vän för att du kom & lät mig få gråta ut & tack för att du får mig & se saker o ting från en annan sida.
Må mycke bättre & vet att jag är värd bättre än att ha de såhär.
Tack för att du fick mig att inse detta!
 
Jag avslutar de här nu & gå vidare & kämpar för mig & min underbara son.
Jag ♡ Nilo mot världen
 
Jag vet att jag gjort rätt val nu & jag ska kämpa för mitt framtida liv
 
Åh vem vet? Jag kanske hittar min drömprins som vill dela ett liv med mig & som älskar mig precis för den jag är & som är stolt över att få dela ett liv med mig.
Nångång men inte än för först ska jag fixa mig & mitt/mitt barns liv först ♥
 
O till alla som lagt sig i, öppna inte käften förrän ni hört båda sidor eller förrän ni en dag ajälv hamnar här.
Eller lägg inte näsan i blöt överhuvudtaget
 
Puss & god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0